neděle 6. října 2019

Nástroje a metody datové analytiky - 1.úkol

Zpracování prvního úkolu do předmětu Nástroje a metody datové analytiky:

1. část

Rozvrh v CSV formátu

Nejprve jsem napsala tabulku v Sublime Text programu.




Po uložení souboru jsem otevřela tabulku v Excelu. Tabulka však nevypadá dobře, proto jsem změnila Původ souboru na Unicode (UTF-8)




Takto vypadá výsledná hezká tabulka.




2. část

GPX - Cesta ze školy

Nejprve jsem vytvořila trasu z Arne Nováka na brněnské hlavní nádraží. Poté jsem trasu exportovala do formátu GPX a pomocí nástroje GPS Visualiser jsem provedla vizualizaci.



3. část

Komunikace IRIS a serveru

Server posílá informace o každém vozidle a obsahují údaje o typu vozidla, ID číslo, souřadnice atd. Tyto informace jsou ve formátu JSON.

4. část

API


Nejprve jsem se zaregistrovala na webu BreweryDB.com a získala svůj potřebný API klíč.

Zadala jsem příkaz GET a dostala seznam všech pivovarů:


Pak jsem dostala ještě seznam kategorií piva:


Žádné komentáře:

Okomentovat